Sikkerhedsmøde for landevejsryttere 8. maj

Hej SCK landevejsrytter.
Som tidligere udmeldt til træning, vil kaptajnerne gerne se alle til et sikkerhedsmøde.
Der er mødepligt til sikkerhedsmødet, og der vil være almindelig træning lige efter for alle hold.
Vi mødes i klubhuset nu på tirsdag den 8. maj kl. 18:00, informationen vil tage ca. en time.
Kim og Martin anvender noget af det materiale, som DCU anvender på kurser for landevejskaptajner.
Vi vil gerne opnå mere sikkerhed og fællesforståelse, så vi kommer til at cykle som hold med fokus på sikkerhed.
Vores klub har heldigvis været forskånet for store uheld, men vi kan alle blive bedre til at passe på i trafikken.
Den normale tirsdags træning starter ca. kl. 19:00, kommer du kun til mødet er det også fint (18:00 – 19:00).
Vi glæder os til at se alle.
Med mange cykelhilsner landevejskaptajnerne.